Utmaning!


Utmaningar gillar vi, oavsett vad det handlar om, svåra som lätta, så nu ska jag ta mig an en bloggutmaning.

Jag har blivit utmanad av Sofia, tidigare nämnd här i bloggen, som är en fantastisk tjej från goa, glada Göteborg och flyttade upp till Norrland för att spela innebandy. Det var nämligen så vi lärde känna varandra, på innebandyplanen och senast var vi inbitna backpartners!

Varför började du blogga:
Jag började blogga innan jag påbörjade mitt år som Au Pair, dels för att uppdatera er där hemma om vad som händer i mitt liv på andra sidan pölen, och för min egen del, då det blir lite som en dagbok att blogga. Det kommer bli spännande att ha kvar bloggen och gå tillbaka i arkivet när jag kommer hem och läsa om allt jag varit med om.

Vilka bloggar följer du:
Sofia, Tyra Sjöstedt, Petra Tungården, Katrin Zytomierska, Lindas Sminkblogg, Blondinbella, Angelica, Nina Wernbloom, Magdalena Graaf, Johanna, Evelinn, Helena.. Tror det var alla som jag läser regelbundet, annars hamnar jag ofta in på andra bloggar, men som jag oftast bara läser någon gång eller med längre mellanrum.

Favoritfärg:
Glitter! Har fått en ny favorit"färg" och det är nämligen glitter.. Väldigt konstigt då jag inte alls gillat det förut, men nu, speciellt på nagellack, vill jag att det ska glittra en massa. Ju mer, desto bättre! Annars är rosa i de flesta nyanser fint, "korall" & svart.

Favoritfilm:
Okej, jag har fler än en vill jag lova..
Titanic, The Notebook, Bridesmaids, Thelma&Louise (otippat), Crazy Stupid Love, A walk to remember, The last song., m.fl. Är en sucker för drama!  

Vilka länder drömmer du om att besöka?

Australien, Spanien, Kanarieöarna, Grekland, England och Bahamas.

Dessa bloggare får utmaningen av mig:
Evelinn & Johanna



Kommentarer
Sofia

Glitter var lite otippat, annorlunda men kul!!! :) Efter dina spanskakurser måste du ju ta dig till España för att habla español!! :)



Kramar!!

2011-09-27 @ 21:47:13
URL: http://soufih.blogg.se/
Johanna

Fan dig Johanna hahha nu måste jag blogga igen oxå !!!! okay bara för din skull !!! ;) älskar din blogg, läser den varje dag och kollar om du skrivit nått nytt ;))

2011-09-28 @ 02:35:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0