365


Har inte haft bloggen som prioritering senaste tiden, vilket både är tråkigt för er och mig då jag säkert kommer vilja gå tillbaka och kolla på vad jag gjorde under min tid här borta. 

Nu har jag ju bara en vecka kvar i Texas och jag tänkte göra en årsresumé på mitt år här borta, som nästan har varit hela 2011, vilket har varit en berg- och dalbana! Nu är jag vid den punkten att jag har börjat behöva säga hej då till människor som varit i min närhet vilket inte alls är kul men jag ska försöka få det till ett "vi ses igen" istället för ett hej då. Det är svårt då man är så långt ifrån varandra och hälften av alla människor man träffat bor på olika platser runt om i världen, men det har bevisats många gånger för mig att världen är väldigt liten många gånger och man stöter på människor som man absolut inte trodde man skulle träffa just där och då.

Jag tänkte räkna ner dagarna från och med imorgon och lägga in ett inlägg varje dag i en vecka, för det är så lång tid jag har kvar här i Texas, och min blogg heter ju oneyeartexas vilket innebär att denna blogg läggs ner när jag sätter mig på planet till New York (kan hända att det blir lite uppdatering i city om det finns tid och tillfälle) så jag tänkte att jag får passa på att skriva av mig under tiden som är kvar. Imorgon börjar vi med en årsresumé då imorgon faktiskt är den dagen som jag åkte iväg till USA, kan ni fatta att jag varit här i ett helt år?! För mig är det ofattbart. Nu är det slutet på denna bok och snart stänger jag igen, vilket ska bli skönt. Avslutar ett kapitel och påbörjar ett nytt. Längtar så det värker efter att få komma till NY och träffa Amanda och sen komma hem och träffa mina fina vänner och min familj! Sa jag att det värker?


Men... först börjar vi med några bilder från Nyårsafton!

New Years Eve






X


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0