Last post from Texas


This. Is. It.

Nu är väskorna färdigpackade och det enda som ska ner i väskan imorgon är tandborsten och diverse hygienartiklar. Vikten var det inga problem med, men jag har inte alltför många kilon kvar att fylla upp med, så jag får inte shoppa alltför mycket i the city.

Här ligger jag och tänkte ta en dusch, måla naglarna och fixa på lite. Klockan är 00.11 i skrivande stund så egentligen borde jag ha släckt mina grön-grå för ett bra tag sen, men det är så fridfullt vid den här tiden. Känner harmoni på något konstigt vänster.

Sa "vi ses snart" till min fina pärla Matilda för ett tag sedan och allt det här är bara så overkligt. Det känns som att jag ska på semester för att sedan komma tillbaka "hem" till Texas igen. Jag har en känsla av att allt kommer släppa för mig när jag är uppe i luften för då brukar min hjärna gå på högvarv och alla fina minnen brukar underhålla mig under mina flygresor. Denna gång kommer det nog bli mer emotionellt än alla andra gånger jag suttit i ett plan uppe i det blå, men det är ju inte så konstigt.

Nu ska jag ladda för en grym vecka i NYC med en av mina allra bästa vänner, Amanda. Jag har de finaste av vänner och jag är så lycklig för att jag snart får träffa dom igen!


Bjuder på två bilder från lördagens middag på Hard Rock!

Matilda, jag och Sofia

Linn och Sara



Härmed kommer mina sista ord ifrån Texas och jag får tacka för att ni följt mig på den här resan under det här året och hoppas att ni tyckt att det varit kul att se och läsa om vad jag gjort, både vid upp- och nedgångar.
Det kan hända att jag uppdaterar lite från NYC under veckan som kommer, annars säger vi tack och adjö och vi ses i Örnsköldsvik och en dryg vecka!



Kommentarer
Sofia

Det har varit en fröjd att få följa dig på bloggen, tack för att du gav oss möjligheten!! Förstår att det känns overkligt just nu, det måste nog få landa i dig att du faktiskt inte skall tillbaka innan känslorna kommer. Men du är efterlängtad här hemma, det skall du veta!!



Stor kram och ha det fantastiskt i N.Y!!

2012-01-17 @ 23:15:12
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0