Music's the reason I know time still exists


Bra respons på videoinlägget.
Hädanefter: What happens in Dallas, stays in Dallas.
You guys are crayyyy

Jajajaja osv osv

Tänkte dela med mig av mina favoritlåtar atm iallafall. Vad lyssnar ni på där hemma? Är det någon bra svensk artist, svenska låtar?
Har fått dille på house och hip hop nu för tiden. Avicii är ju grym! Jag som är efter för jag hade ingen aning om vem det var förrän Amanda var här och hälsade på! Och lugna låtar. Alltså jag lyssnar på allt. Kolla nedan och youtuba, spotifya eller gör vad ni vill. Topp 15, in och lyssna! Dom 5 första är nog mina favoriter just nu.

1. Chris Brown - All back
2. Stars - Dead Hearts
3. Christina Perri - A thousand years
4. Jay Z, Kanye West - Ni**as in Paris
5. Kid Cudi, MGMT, Ratatat - Pursuit of Happiness
6. Outasight - Tonight is the night
7. Carolina Liar - Show me what I'm looking for
8. Avicii, Leona Lewis - Collide
9. Lil Wayne, Bruno Mars - Mirror
10. Drake, Rihanna - Take Care
11. Demi Lovato - Fix a heart
12. Selena Gomez - Hit the lights
13. Kelly Clarkson - What doesn't kill you
14. Avicii - Levels
15. Justin Bieber - Drummer boy


X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0