No sleepin'


Då var jag nedflyttad till gästrummet och sängen som står i det rummet ser riktigt bekväm ut, dubbelsäng med duntäcke och stora fluffiga kuddar.

Jo, tjena. Sängen är mycket hårdare än vad jag är van vid, täcket är för varmt, kuddarna är alldeles för tjocka så att man får nackspärr när man ligger med huvudet på dom. Det enda som är bra är storleken för jag älskar det faktum att jag kan ligga diagonalt eller snett över sängen bäst jag vill.

Summa sumarum av detta har blivit väldigt lite sömn. Har inte sovit såhär dåligt på hela det här året. Får se hur det går imorgon, hoppas på bättre sömn!

Ikväll kommer nya au pairen... Kan inte fatta det! Ska bli skönt, men konstigt som sagt. Jag som väntat på den här dagen så länge, har nu en konstig känsla i kroppen. 1 vecka kvar att jobba och sen är jag officiellt klar! I did it!

X



Kommentarer
amanda

du är så jävla duktig hjärtat! SNART SES VI! känns helt helt helt overkligt, och blir typ nervös och pirrig i magen så fort jag tänker på det! Ska skriva lite på min packningslista nu :) PUSS

2011-12-31 @ 00:01:52
Sofia

Du gjorde det och du gjorde det grymt bra!!!



Kram

2012-01-01 @ 23:49:50
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0