Last Wednesday in Texas


Ah, fan å! Det blev ingen årsresumé igår.. Som ni kanske märkte. För att jag glömde bort det.

Har nämligen tagit mig vatten över huvudet, rätt så mycket, då jag skrivit ut ca 400 bilder som jag ska klippa och klistra in i en scrapbook som förhoppningsvis blir klar inom en snar framtid. Låt oss säga som så att jag inte har klippt klar ens hälften av alla bilder än och inte en enda bild sitter fastklistrad i boken. He he he.

Men allting löser sig och allt kommer bli bra och allt händer av en anledning och allt..... Ja, ni är med mig va.

Så vi skjuter upp årsresumén en liten stund och kör på dagsnedräkning istället. Onsdag 11 Januari. Min sista onsdag i Texas.

Idag sov jag ut, eller tvärvaknade 06.55 då jag normalt sett kliver upp, i ett ryck, men kunde sedan somna om i en timme. Sedan åkte vi till Willow Bend som är ett shoppingmall och det var sista gången jag var där. För den här gången. Där fanns det jättemycket fint och jag fick med mig hem några stickade tröjor. Inte meningen att du ska läsa detta mamma. Ska inte shoppa mer nu. He he.
Sedan åkte vi på lillens fotbollsträning, även den min sista, så man kan säga att jag börjar bocka av saker som jag normalt sett gör varje vecka. Nu ligger jag här i sängen och har precis avverkat det nyaste avsnittet av One Tree Hill och den serien har varit bra alla säsonger. Har dock missat den senaste, men gissar på att jag kan catcha upp på dom under seriens gång.

Bäst jag fortsätter med mitt klipp- och klistrande så jag får det gjort!
Hörs imorgon!
X


Kommentarer
Sofia

Åh vad avundsjuk jag är på den garderoben du kommer att ha när du kommer hem! :) Du måste visa den stora boken med alla bilder sen, så vi får se hundratals av kort på ditt år där borta, även om vi har fått se en del här också. Lycka till med klippandet och klistrandet!



Kramar

2012-01-12 @ 15:41:33
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0