Last Friday in Texas


Här och nu börjar min sista helg i Texas! Hur galet är inte det?!
Fredag den 13:e och på dagen har jag varit i det här huset i 365 dagar. Nu börjar det komma ikapp mig att jag ska härifrån. Igår träffade jag städerskan för sista gången och jag kommer sakna henne! Jag tror inte det är många som säger så om sina städerskor här borta, men hon är världens gulligaste!
Idag var jag på gymmet för, förmodligen, sista gången och en av tränarna där sa att hon kommer sakna mig och det är bara såna saker som gör det ännu mer emotionellt.

Okej, idag ska jag klippa mina sista bilder och sen är det bara att börja bli kreativ! Tack för peppningen, Soufi. Jag kommer tacka mig själv om några år för att jag har gjort den där dumma boken!

Jag måste bara, av stolthet, få visa vad min lcc skrev till mig efter att vi skiljts åt i tårar båda två när au pair-mötet var över i söndags:

"Hi Johanna,
It was so good to see you today but sad too. I know I'm not supposed to have favorites, but it happened. You are so special and I'm really going to miss you. Please keep in touch, I'll watch for you on FB!
Thank you for the sweet card, love and hugs!"

Då blir man ju lite rörd i lill-hjärtat och det får mig att inse hur bra jag haft det detta år. Hur många otroligt speciella människor som jag har fått möjlighet att träffa och lärt känna och vissa av dom är vänner för livet. Personer man inte ens visste existerade för ett år sedan, är nu några av mina bästa vänner. Vet inte hur det kommer gå att skiljas ifrån Matilda på måndagkväll, fastän jag vet att det bara är temporärt. Det var nog jobbigt när Evelinn åkte. Men som sagt, det är dags nu att ta nya vägar och jag kan inte fatta att vi ses snart! Du som läser där ute och jag!

Woop woop! Nu kör vi en sista helg här i stor-staten och börjar med middag ikväll hos Evelinn's förra familj.
Hoppas ni har en fantastisk fredagkväll!
X


Kommentarer
Sofia

Du gör avtryck i människors hjärtan, det är för att du är en sådan snäll, rolig och omtänksam person! Klart att de som har lärt känna dig kommer att sakna dig nu när det är dags att bege sig hem mot Sverige igen!

Jag lovar, du kommer vara glad över ditt otroligt fina och personliga album, så småningom ;)



Ha en fin sista helg!!



Massa kramar!!

2012-01-14 @ 12:15:07
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0