Last Thursday in Texas


Sista torsdagen i Texas. Imorgon är det fredagen den 13:e, vilket innebär att jag har avverkat ett helt år i Texas.
Denna torsdag har varit väldigt lugn! Jag har kämpat en halvtimme på crosstrainern och efter det kom Matilda hit så vi gjorde oss en riktig brakfrulle för att sedan skypa med vår kära värmlänning, Evelinn.

Eftermiddagen har spenderats med saxen mellan fingrarna och jag har fortsatt att klippa i mina bilder. Äntligen börjar jag se slutet på allt klippande, men jag har funderat både en och tio gånger över varför jag fått för mig att göra en scrapbook. Kunde ju lika gärna bara ha kunnat göra ett fotoalbum som normala människor gör, men uppenbarligen är jag inte normal, vilket kanske innebär att resultatet i boken iallafall blir bra och allt slit ger lön för mödan. Only time will tell...

Imorgon blir det gymmet för sista gången här i Texas. Ska på mitt favvopass som jag gått på alla fredagar jag haft möjlighet och hoppas att Friskis kan erbjuda liknande pass! För det MÅSTE jag göra så fort jag kommer hem. Skriva upp mig på gymmet och börja svettas. Ligger här i sängen och äter godis. Ändå undrar man varför man aldrig kan få platt mage... Inte alla mackor i packboxen hos den här tjejen, vilket ni förmodligen redan vet vid det här laget.
Imorgonkväll har jag och Matilda blivit bjudna på middag hos Evelinn's föredetta värdfamilj vilket ska bli jättetrevligt då vi inte sett dom sen hon åkte.

Återkommer med resten av helgen imorgon!
God natt.
X


Kommentarer
Sofia

Det blir enormt mycket roligare med en skrapbook än ett vanligt fotoalbum, dessutom får man utlopp för lite fantasi och kreativitet, det är bra för hjärnan ;) Vad kul det skall bli att vi får träna tillsammans när du kommer hem!

Vad kul att ni har blivit bjudna av hennes värdfamilj på middag, ni måste ha vistats där ett tag och gjort ett gott intryck på familjen :)



Massa kramar, snart ses vi!!

2012-01-13 @ 12:04:27
URL: http://soufih.blogg.se/
amanda

hahahahaaa, inte alla mackor i packboxen!

2012-01-13 @ 13:03:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0