Money cash money

Åh, jag har fått ett sånt himla shoppingsug nu när det blivit lite kallare. (Läs: 25-30 grader) 
Nästan varje dag i princip 5 månader har jag gått i träningsshorts och linne för att så fort man har gått utanför dörren har man svettats så att det bara rinner utav en. Inte så kul och inte så konstigt att det kommit ett litet shoppingsug just nu och höstgarderoben behöver uppdateras lite.

Idag har jag köpt två par jeans och ett par jeansshorts för lite drygt 500 kronor. Allt var från Levi's och jag har inte haft jeans på mig på jag vet inte hur länge, är inte mycket för jeans i vanliga fall heller, men nu hittade jag snygga jeans till bra pris.
Hittade även en poncho och en sjal på Forever21 också och det fanns så mycket fina höstkläder att jag bara ville köpa allt. 

Innan jag åker hem till Sverige ska jag köpa vinterkläder och framför allt skor. Vill bl.a. ha riktiga Uggs och Minnetonkas och var in och kollade på nätet i Sverige vad de skulle gå på och det är ju minst det dubbla. Minnetonkas här kostar $54 (350:-) och hemma kostar de 1200:-. Sinnes! Jag tjänar ju på att köpa dom här... ;) (eller hur, pappa?)

Nä, nu ska jag strax åka iväg till Värmland för filmmys. Har passat barnen ikväll då mina värdföräldrar varit ute på middag så vi har tittat på Thor och ätit popcorn. Det har varit lite åska och regn nu på kvällen så det är extra mysigt att kolla på film nu. Hehe
Vad sägs om att jag lovar bilder på senaste shoppingen imorgon? Måste ju lägga in bilderna från Austin också så ska ni få se lite bilder från vår fantastiska helg i söder!
X


Kommentarer
Nina

Jaaaa, massa bilder vill vi ha :D

2011-09-17 @ 08:40:06
URL: http://stuck.blogg.se/
Soufi

Klart du tjänar på att handla där, utan tvekan! 500 spänn för två par jeans och ett par shorts från Levi´s är ju sjukt!! Det får man inte ens ett par jeans för här hemma och Uggs skall vi inte prata om, DYRT hemma! Hoppas du får med dig allt hem bara :)



Kram kram

2011-09-17 @ 13:46:28
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0