Thursday

Veckorna bara flyger iväg, fortfarande, och nu är det redan torsdag!
Helg imorgon alltså vilket innebär jobb för mig. Mina värdföräldrar ska på konsert, Maroon 5/Train, och sedan stannar dem kvar i downtown tills lördagförmiddag, så jag jobbar natt i princip. Jag har ju den turen att iallafall få sova då jag jobbar natt, så det är helt okej. Funderar på att ta ut killarna på bio imorgonkväll och bara mysa.

Igår var jag på min andra spanskaklass och jag är fortfarande skeptiskt. Men jag ska härda mig igenom 30 timmar av denna kurs och förmodligen, om jag lärt mig något, tar jag mig an Spanska 2 innan jag åker hem igen.
Kul!

Hoppas ni haft en fin dag!
X


Kommentarer
Soufi

Muy bien Johanna!!! :) Jag är faktiskt avis på att du får läsa spanska, det vill jag också!!! Du får ta en kurs med mig när du kommer hem igen :)



Kram

2011-09-26 @ 13:05:30
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0