Mystiskt illamående

Idag åkte jag på gymmet direkt efter att jag skjutsat den äldre grabben till skolan. Var på ett No Limits Circuit-pass och det var kul. Inte. Men skönt efteråt iallafall.
Sen åkte jag hem och duschade och sen iväg till Evelinn. När jag var påväg dit började jag känna mig lite snurrig i huvudet och kände att jag höll på att tappa känseln i högerhanden. Skumt.
När jag kom till Evelinn började jag må riktigt illa och huvudvärken blev bara värre. La mig ner på soffan och fick 2 ibuprofen, samtidigt som vi kollade på typ 5:e sässen av America's Next Top Model för femtioelfte gången.
Slumrade till ett par gånger och kände mig riktigt snurrig och när jag ställde mig upp var huvudvärken fortfarande kvar. Det blev bättre efter att jag somnat och efter det kunde jag få i mig något att äta.
Efter det åkte jag hem och då var det dags att hämta lillkillen, men då kände jag mig helt okej.
Huvudvärken har suttit i till och från hela dagen och jag kan inte riktigt ta på varför jag mått så dåligt idag. Det kan inte ha med att jag äter lite, för det gör jag absolut inte. Isåfall snarare för att jag äter för mycket och för dåligt? Kan det vara därför? Och nej, jag är inte gravid. Mår väldigt sällan dåligt, peppar peppar...!

Imorgon hoppas jag på att, nej vänta här nu, imorgon SKA jag vakna upp som en solstråle och redo för att fånga dagen! Känner mig glad på livet, trots att jag inte alltid trivs i situationen (läs: jobbet, huset. Ibland trivs jag ju väldigt mycket även där också, så det är inte alltid jag känner så) men jag insåg idag att jag bl.a. kommer sakna att köra min GTI på Preston och att stanna inom Target om man behöver något eller bara för att liksom. Och alla affärer och shopping och ja, you name it. Vad är nytt i Övik sen i Januari? Ge mig något att längta efter! 

Nu blir det bingen,
X



Kommentarer
Soufi

Kanske den nya ingången till gallerian med en glassbar? Team sportia har flyttat ut till Söderströms (vid Willys, rusta och jysk). Det håller på att byggas en rondell borta mellan kvantum och beijer. Hör och häpna vad det händer grejer för oss!!! ;) ta med dig några kedjor hem från USA, tillsammans med de grymt billiga priserna också!!



Kram

2011-09-21 @ 20:36:35
URL: http://soufih.blogg.se/
Petra

Brothers öppnade längst ner i Oscarsgallerian idag och kappahl flyttar till Team sportias gamla lokal. Hur mår du med illamåendet idag snuttan? Jag saknar dig! <3 Kramar

2011-09-22 @ 20:32:06
L

Här är något att längta efter: hälsa på mig i Sthlm! Då behöver du inte ens tänka på allt som inte hänt i Ö-vik. :) Saknar dig, hoppas du har det bra! Stora kramar från storasyster!

2011-09-25 @ 09:19:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0