I hate mondays


Tänkte skriva om måndagsångest, men den infinner sig inte hos mig för tillfället, så jag skiter i att analysera så fruktansvärt mycket och fundera kring varför det är så. Det bara är så och för det är jag väldigt glad!

Till något roligare. Bokade flyg till Las Vegas idag så jag möter upp min kära storebror och finaste Nicole där den 13:e Oktober! I'm going to Vegas, baby! Det blir även en dagstur till Grand Canyon och jag börjar nästan gråta, så mycket längtar jag tills det.
Zappade runt på tv:n i fredags och av en slump började en film precis när jag stannade vid en viss kanal. Gissa vilken film? Jo, Thelma&Louise såklart och det måste ju bara vara meningen att jag ska åka till GC! Jihuuu!

Helgen som var jobbade ju jag som sagt i fredags och en stund på lördagsförmiddagen. Sedan åkte vi och shoppade på Willow Bend som är en galleria vi nyss funnit. Mycket bra, och H&M kommer dit till hösten. Just ja, det var visst höst nu, men det känns som att det lika gärna skulle kunna vara början på Juli för tillfället. Så, H&M kommer väl kanske till vintern då, med svenska mått mätt. Har fortfarande inte varit på det som öppnade på Northpark i somras...

På lördagskvällen lagade vi tacos och fixade i ordning oss för en kväll ute. Det började med en fruktansvärt äckligt stark drink som smakade sprit med lite mangojuice på RA, sedan vidare till Ringos för tequila, och resten är historia... Nästa helg tar vi igen för den uteslutna dansen i lördags!

Igår, söndag, började vi med tacos till frukost och sen slöade vi hela förmiddagen innan vi åkte iväg på bio klockan 2.50 pm. Bad Teacher såg vi och den var okej. Trodde den skulle vara bättre men nä.. Godkänd bara.

Ska bli bättre på att lägga upp mer bilder, för hur kul är det att läsa en blogg utan bilder? Nä, jag läser själv bloggar så jag vet. Nu blir det skärpning framöver!

Imorgon efter att pojkarna åkt till skolan ska jag på gymmet för ett No Limits-pass.. Det måste bli skärpning hos mig alltså.. Får nog sikta på beach 2012(13?) ändå för det här håller inte för tillfället..
Nu ska jag sova och ladda för sista dagarna av September 2011! Oktober kommer ta mig med storm...
X



Kommentarer
Soufi

Wiiiii, äntligen får du åka till Las Vegas och det fina Grand Canyon, vad roligt!!! Inte långt kvar heller juh, något otroligt roligt att se fram emot om bara några veckor :)



Kram kram

2011-09-27 @ 07:28:11
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0