Vegas baby

Nu sitter jag på flygplatsen och har ungefär en halvtimme kvar tills mitt flyg lyfter. Har en lång resa framför mig eftersom att jag mellanlandar i Denver men tids nog är jag tillbaka i Dallas igen.

Har haft en riktig skön och rolig semester med Joakim, min storebror, och Nicole! Vi har bland annat spelat lite enarmad bandit, sett en grym show med Jabbawockeez, kikat på vattenshowen vid Bellagio, poserat vid "welcome to Vegas"-skylten, gratiskonsert med Good Charlotte, bröllop och sist men inte minst Grand Canyon!

Ska skriva mer ingående till veckan och ni ska få se massa bilder!
Sov gott fina ni!
X



Kommentarer
Sofia

Längtar efter att få höra mer om resan och förhoppningsvis få se en massa bilder :) trevlig resa tillbaka!!!



Kram kram

2011-10-17 @ 19:19:38
URL: http://http://soufih.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0