True story




Jag önskar att jag var modig nog att bara släppa allt och följa allt som står på den där listan. Är man inte nöjd med något måste man ju faktiskt ändra på det själv. Trivs man inte på jobbet så är det ju bara att sluta. Res ofta, att bli vilsen hjälper dig bara att hitta dig själv. Gör det du älskar, och gör det ofta. Om du letar efter ditt livs kärlek, sluta. Den kommer vänta på dig när du börjar göra det du älskar. Lev din dröm och dela din passion. En del möjligheter får du bara en gång, ta tillvara på dem.

En del saker på den där listan har jag redan gjort, och en del gör jag, vilket jag är stolt över mig själv för. Fortfarande måste jag ta två steg extra och bara kasta mig ut där. Vågar man inte, vinner man inget.
Life is short. Too short.
X


Kommentarer
Sofia

Jag tycker du skall vara stolt över dig själv och det du har gjort hittills i livet JP! Du har tagit en stor chans, åkt iväg till andra sidan jorden långt från tryggheten, familjen och vännerna för att prova på utmaningen att leva och arbeta i ett främmande land med främmande människor. Du har träffat nya underbara vänner på vägen som du kommer att ha kvar i ditt liv och sett underbara ställen som andra drömmer om att få se.



Jag är i alla fall stolt över dig och det du har gjort!!



Kramar till dig där borta på andra sidan jorden!!

2011-10-25 @ 15:26:38
URL: http://soufih.blogg.se/
Bror

Wörd

2011-12-22 @ 19:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0