Tid

Här sitter jag i soffan och har precis kollat på ett avsnitt av One Tree Hill för femtielfte gången. För er som kollar var det avsnittet då Lucas och Lindsay skulle gifta sig och Jamie blir bortrövad av Nanny Carrie och jag vill bara skjuta kvinnan fastän jag vet att det bara är på låtsas.. Att man kan bli så berörd av en tv-serie? Grinar hejvilt när Jamie kommer in i rummet där alla befinner sig och Hayley's uttryck när hon ser sin son är ju helt obeskrivligt.. Ja, ni ser ju............ Annars då. Skulle lägga upp bilder och svara på en massa mail som blivit undanskjutna alldeles för länge (sa jag att tiden flyger iväg?) men här sitter jag på samma plats i soffan som jag gjort senaste 5 timmarna.. Och vad jag åstadkommit? Inte ett skit. Är förresten sjuk för första gången sedan jag kom hit också, så jag kan skylla lite på det, men herregud, det är sånahär dagar som får en att bara vilja ha en vecka kvar här istället för 3 månader. Till helgen kommer jag säkert säga annat, men helgerna klagar jag absolut inte på. Bara min vardag och mitt jobb. Ibland känner jag mig mer som en hushållerska än en barnvakt... Hur är det med er? Trivs ni på jobbet? "Men åk hem då", tänker väl ni. Nej, det tänker jag inte göra. Punkt. Det här är en del av processen och motgångar kommer. What doesn't kill you only makes you stronger. Yada yada. X


Kommentarer
Sofia

Ja vet precis vilket avsnitt du menar, det är iaf ett av de få jag har sett som jag kommer ihåg :) Jag hade antagligen varit lika frälst som du om jag hade börjat kolla från början.

Jag trivs sådär i skolan, vill bara bli klar just nu, ungefär likadant som du känner tror jag :)



Krya på dig och ha det fint, snart är det helg!!! :)



Kram kram

2011-10-18 @ 22:26:36
URL: http://soufih.blogg.se/
G

Ååh one tree Hill!! <3 jag har börjat om lite smått från första säsongen än en gång ;) hehe vet inte hur många gånget jag sett allt! :)

2011-10-20 @ 23:10:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0