Sweet 6th


Idag har jag knappt jobbat något för min värdmamma har varit hemma och Herren i huset har fyllt 6 år idag!
Han fick en massa paket med mestadels lego i och det tog ca 3 minuter innan han hade öppnat alla paket och jag tror det gick lite för fort för när det var klart ville han nog öppna fler paket. Har aldrig sett killen så glad förut så det var en bra dag!

Annars då..
Imorgon kommer Amanda, au pairen innan mig, hit. Det ska bli kul att få lite sällskap på dagarna! Sen får jag en anledning till att shoppa då hon förmodligen kommer vilja shoppa en hel del while here. Har dock precis packat ihop en hyfsat stor låda med massa kläder, skor & väskor som är ganska tung så frågan är om jag borde...

På lördag kommer ÄNTLIGEN Skåne tillbaka från dumma Florpan! Nu har båda mina vapendragare varit ifrån mig alldeles för länge, så det ska vi ändra på till helgen.

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0