It's like an angel came by and took me to heaven


“Missing someone gets easier everyday. Because, even though it is one day further from the last time you saw each other, it is one day closer to the next time you will”

Okej, så enkelt är det kanske inte, vissa dagar är värre än andra, men man får helt enkelt försöka tänka som så att ju fler dagar som går, ju färre dagar har jag kvar till att få träffa mina fina igen. ♥

Här sitter jag och målar naglarna och skulle kunna skriva en hel uppsats om allt som hänt sen sist jag skrev och hur jag har känt inför att tappat 1/3 av mitt liv här borta. Men inte idag. Kan säga som så att jag nog inte har förstått att Evelinn inte kommer tillbaka, för det är faktiskt ganska obegripligt. I love you, girl!

Annars då... Vad gör ni för något? Kan inte ni berätta för mig vad som händer förutom att vädret är dåligt. Det är liksom det enda man får höra... "Nu regnar det och är grinigt och grått och kallt osv osv osv". Ja, jag tycker faktiskt synd om er, men har bott i Sverige i 20 år så jag vet att den tiden kommer varje höst. Shake me up a little bit!
 
Här är nämligen vädret också dåligt, so feel free to rub it in my face.
Ösregn, men till er förtret tycker jag att det är supermysigt. Hihi. Köpte ett par nya pyjamasbyxor idag så jag ska inviga dem om ett par minuter. Tänkte om ni ville veta.

Sjukt snygga naglarna blev förresten. Målade först ett ljuslila lack och sen genomskinligt glitter ovanpå i 2 lager. Muy bien!

Joråsatte.. kanske borde lägga upp lite bilder snart? Vad tycker ni? Eller tycker ni något? Har inte lagt upp bilder från Austin än som är en månad tillbaka men jag kan ju kolla på dom på datorn så varför ska lägga upp bilder som tar 100 år att ladda då ingen vill se dom när jag kan göra något annat kul istället? Får inte ihop matematiken... För det är ju inte för mig själv som jag lägger upp bilder här på bloggen.
Men vill ni se dom lägger jag mer än gärna upp bilderna, kan dock tyvärr inte läsa era tankar... :)

Haha, låter jag bitter eller? Det är jag inte, är på riktigt bra humör och haft en lugn och skön helg. Impulstagit hål i örat bl.a. (Tänkte på dig då, fröken Emelie Parkman), tatuerat mig (en stor drake i färg på ryggen som går upp emot halsen), piercat mig i ögonbrynet, i näsan och läppen osv osv.

Känner för att babbla med någon men ni ligger ju alltid och sover vid den här tidpunkten så nänä, tänk inte på mig som sitter alldeles ensam här borta...

Nu ska jag sova och imorgon är pojkarna lediga från skolan så vi ska ha en heldag med en massa skoj tillsammans.. Hehe. Sen är det tisdag och back to normal igen. Sen onsdag och då åker familjen till Minnesota på kvällen. Sen torsdag och då åker jag till Las Vegas och får äntligen träffa Joakim & Nicole, som förövrigt är i NYC nu, AVIS. Sen fredag, och gissa vad vi ska göra på fredag? Ja, Grand Canyon och jag dör lite smått när jag tänker på det. Kanske dör på fredag helt enkelt.

Nämen nu får jag ju ge mig. Jag driver bara idag. Och jag har inte tatuerat mig, mamma.
God natt sa vi va?
XOXOXOXOXO



Kommentarer
Sofia

Jag tror du vet det mesta av vad som händer i mitt liv iaf :) Så...jag vet inte mer vad jag kan berätta. Jag skall ha ett Pink Party i slutet av månaden som du skulle ha varit med på! Bara massa fnissiga tjejer i rosa kläder, fiskedamm med rosa fiskespö och annat kul, du skulle vart med! Jag skall hänga med tjejerna i laget till Uppsala för en dubbelhelg nästa helg för att vara barnvakt till underbara Viggo. Skall bli kul att hänga med tjejerna på bortaresa :)



Klart du skall lägga upp bilder, jag vill se!!! Annars glädjer jag mig nästan lika mycket som dig till att du äntligen skall åka till Grand Canyon :)



Kramar!!!

2011-10-10 @ 09:12:25
URL: http://soufih.blogg.se/
G

Jag vill också se bilder! :) vad roligt att du försäkrade din mamma om att du inte tatuerat dig men hål i örat, ögonbryn och näsa är det gjort då? ;) hehe

Vi spelade mot vindeln i fredags, mot Eve och hennes syrra. Det kändes ganska konstigt. Resultatet kanske du redan sett 2-2. Hehe nu babblar jag till dig istället :) visst hoppar du in i laget då du kommer hem? ;) du skulle behövas! Kramar!!

2011-10-10 @ 23:18:00
amanda

Bilder ska du absolut lägga upp! Hoppas varje gång att det ska vara några upppe när du skrivit :) och btw så har vi haft sol här hela veckan! Dock bara 3 grader..

2011-10-14 @ 15:22:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0