Grand Canyon, Arizona


Sitter på ljugarbänken på Route66 en vanlig fredag..

Alla staterna Route66 gick igenom. Texas ♥

-Where are you from?
-Sweden
- Oh, there is gratis kaffe!
Haha, skön snubbe som berättade att Vigor Sörman från När&Fjärran varit där i hans butik och hälsat på!

Här kommer en drös med bilder från själva Grand Canyon och jag låter dem tala för sig själva. Njut!


Blir lika tagen varje gång jag går igenom bilderna och kan inte riktigt förstå att jag varit där. Det är svårt att få på bild hur mäktigt det faktiskt är, för ögat får ju trots allt de bästa bilderna. Det enda råd jag har till er som vill uppleva den bilden är att åka dit! Jag hänger gärna på en gång till!
Hade en fantastisk semester med min storebror Joakim och hans fru (!) Nicole! Det var så roligt att se dem igen och jag längtar tills jag får komma ner till Göteborg och se nya lägenheten. Längtar även till våren/sommaren då nya äventyr väntar! Tack ♥


Kommentarer
Sofia

Underbara bilder!! Blir riktigt avis som så många ggr när du skriver och visar bilder på allt du gör där borta!!!



Kram

2011-10-23 @ 17:28:12
URL: http://soufih.blogg.se/
Nicole Galvez

Åååh vilka fiina bilder! :D SAKNAR DIG!

2011-10-23 @ 19:15:46
URL: http://nicolegalvez.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0