Att gå eller inte gå, det är frågan

Okej, vad dålig jag har varit som i princip inte gjort någonting denna vecka. Inte laddat upp alla fina bilder, fastän jag haft tid, och inte gjort mycket för världen i övrigt.

Idag skulle jag dessutom ta mig ut på en promenad i det fina vädret som äntligen kommit hit till Dallas. Kallt på morgonen, men senare under dagen värms det upp och håller sig runt 20-25. Så nu när jag inte har någon feber och bara är lite förkyld med täppt näsa och lite hosta, tänkte jag att jag skulle gå ut och få lite frisk luft.
Har inte tränat på över en vecka och det både märks och känns vill jag lova.
Men det var banne mig otroligt svårt att komma ut på den där promenaden.
För tänkte jag gå med lillkillen till skolan, men då tog pappan honom istället eftersom att han åker bort i en vecka och faktiskt hade tid på morgonen, så där kom jag aldrig ut något. Så då bestämde jag mig för att vänta tills städerskan skulle komma, och så fort jag hade öppnat åt henne skulle jag ut! Nä, då kom något annat tydligen upp.. Vad för viktigt det var har jag ingen aning om..
Sen ringde mamma... också började One Tree Hill på tvn.... men då bestämde jag mig att nä, skärpning. När städerskan åker hem så får du bara lov att gå ut. Tror ni det hände? Nä.

Tillslut, när klockan närmade sig ett, drog jag iallafall på mig joggingskorna och ja, jag var ute! Jag gick en prommis och skönt var det. Att det ska vara så svårt att ta sig ut? Det är alltid lika jobbigt att ta sig till träning, men när man väl är där så är det hur kul som helst. Så tyckte jag om att duscha när jag var mindre. Jag ville inte alls hoppa in i duschen, men när man väl stod där var det ju hur skönt som helst!

Har tappat träningssuget också, fastän jag verkligen vill komma i form. Lite dubbla budskap på hur jag vill ha det egentligen. Börjar på måndag.. osv osv.

Kan bjuda på två bilder som jag laddat upp, så ska jag dra till med att jag lovar att få upp en hel drös med bilder innan helgen är över. Deal?

Las Vegas Strip by day

Vårat hotell Excalibur i bakgrunden av Frihetsgumman!



X


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0