84 - Baby, I'm not like the rest


Min garderob har ju faktiskt expanderat en aning sen jag kom hit fastän jag själv inte märker det, men jag kan inte förneka det längre då jag sett bilderna på garderoben när jag kom hit och nu, 9 månader senare.
Nedan kommer lite bilder på mina senaste inköp!

Allt från älskade Forever21

Nya kängor från Steve Madden! Sjukt sköna. Vad tycker ni?


Nu blir det sova! Ska upp och iväg på gymmet direkt efter pojkarna blivit droppade på skolan. Har inte varit där på 2 veckor nu...
X


Kommentarer
Sofia

Men ååååh, jag vill också shoppa i USA!!!!! Älskar dina nya boots och allt det andra :)



Kram

2011-10-25 @ 15:20:36
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0