123

Idag är det 1 månad kvar tills Thanksgiving
Idag är det 2 månader kvar tills Juldagen som firas här i USA
Idag är det 3 månader tills jag lämnar USA

25e Januari sätter jag mig på ett plan mot Stockholm!
Jag kan inte hålla mig från att berätta alltså. Hade lagt upp värsta planen om att överraska alla och bara dyka upp från ingenstans och säga tjena. Men jag kan som sagt inte hålla mig.

Det bästa är att Amanda har bokat sin resa nu!!!!!!!!!
Den 17e Januari möts vi upp i äpplet och spenderar en vecka där innan vi kommer hem till Ö-vik på torsdagen den 26e.
Jag har inga flygtider än och är inte garanterad att få åka hem det datum jag önskat, men förmodligen kommer jag få det och jag hoppas att vi landar i huvudstaden hyfsat inpå varandra så att kan vi bränna av med high coast upp till Ö-viket asap. ♥


Gumman, snart ses vi igen! Längtar efter dig och din stad..


X


Kommentarer
Sofia

Snart är du hemma!!!! Jippi :)



Kram

2011-10-27 @ 18:29:53
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0