First weekend in November

I helgen hade vi det supermysigt och som jag nämnt tidigare jobbade jag hela helgen och hade fantastiskt bra hjälp av Amanda.
Mina värdföräldrar åkte till New York i fredags då min värdpappa skulle springa NY Marathon på söndagen.

På fredagskvällen hade den äldre killen baseballmatch och gick efter vinst i den matchen vidare till Championship dagen efter. De vann även den matchen och det blev lite väl spännande ett tag, men efter att MITT VÄRDBARN GJORT EN HOMERUN (!) ryckte de upp sig, vann matchen och blev Champions för hela säsongen. Stolt au pair.

På lördagen var vi som sagt på baseball och även fotbollsmatch för lillkillen. Det gick inte lika bra för hans lag men han gjorde sitt lags alla mål, nämligen 3 stycken. Stolt au pair igen.
På kvällen åkte vi på Cheesecake Factory och åt med två trötta killar som stupade i säng direkt när vi kom hem.

Söndagen började med ännu en fotbollsmatch för lillen och efter det åkte vi på bio, Real Steel, som passade som handen i handsken för killarna. Även jag tyckte den var bra också, så det var lyckat. På kvällen gjorde vi tacos och fy vad gott det var. Sen började vi nog se en film, men jag vet inte vilken för jag somnade nog direkt och sov mig igenom filmen, hehe.. Samma sak hände igår IGEN, men då såg jag hela 25 minuter av filmen...... Kul tjej.

Mina duktiga killar in action!



X


Kommentarer
Sofia

Lite annorlunda att hänga på baseballmatch, men kuuuul!!! :)



Kram

2011-11-09 @ 20:55:40
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0