Senaste inköpen!

Hola chicas y chicos! Här kommer ett axplock från mina senaste inköp.

Denna låda fylld med kläder, skor och väskor ska skickas hem

Nya pumps från Guess, köpta på DSW

Myskofta från Forever21

Klänning från Forever21 i Vegas

Örhängen från Aldo

Min nya doft! Love it. Hade gått och luktat på Chanel Mademoiselle typ 4 ggr och var nära på att köpa den, men då fick jag nys om denna parfym och när jag väl luktat på den var det inget snack om saken!

Ha! Trodde ni på allvar att jag glömt att köpa nytt nagellack..?



X


Kommentarer
Sofia

Sedär ja, massor av nya fina grejer!! Hoppas det går bra med "flytten", bra att börja i tid ;)



Kram kram

2011-11-02 @ 22:12:19
URL: http://soufih.blogg.se/
Slampan

Love the kofta!!!

2011-11-03 @ 08:11:29
Nina

Yeah! GILLA skorna, klänningen och örhängena :D schnyggt!!

2011-11-04 @ 23:25:29
URL: http://stuck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0