Sunday morning, noon and evening


Idag är det söndag och till skillnad från er som fick en timme extra förra helgen, fick vi det inatt. Det var skönt vill jag lova. Har tappat sömn den här veckan pga sena kvällar och tidiga mornar så jag har varit helt slut den här helgen. I fredags lagade vi potatisklyftor med kyckling och beasås och kollade sedan film. Eller jag somnade efter typ 10 minuter. Sov igenom hela filmen och vaknade till sista dansnumret. Vi kollade på Step Up 2.

Igår hade vi fullt upp med fotbollsmatch och baseballmatch och trots att dagen kändes seg gick den i ett. Sedan var vi och åt middag på Cheesecake Factory och alla höll på att somna vid bordet. Sedan kom Matilda över och vi hyrde film, Crazy, Stupid, Love som jag (som tur var) sett förut och jag hann se ungefär 5 minuter av filmen innan jag somnade. Vaknade när dom börjat se en annan film och typ hade kommit halvvägs igenom den.
Sjuuukt trött..
Men nu är jag pigg och förhoppningsvis har jag tagit igen den förlorade sömnen nu!

Jobbar hela helgen då mina värdföräldrar är i NYC (avis) så vi myser på här hemma. Ikväll ska vi ha Taco-mys a'la svenskt vis. Mums!

Har ju varit på konsert också här i veckan som ni ska få se bilder på! Gryyym konsert och får ni chansen att se Gavin DeGraw live, ta den!

X


Kommentarer
Sofia

Trötter ;) Du är ungefär lika social som jag när man ser på film, hahaha :)



Kram kram

2011-11-06 @ 20:47:31
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0