Sporty Spice


Nu när jag ändå är igång kan jag väl lägga in en loserbild och en vinstbild...

Vi var på hockey härom veckan, Matildas första NHL-match, och hur slutar matchen? Jo, Dallas förlorar med 0-6... Dåligt! Det är iallafall på uppgång för Modo läser jag, och det är ju bra! Nu är det dags att vända på steken och klättra i tabellen och gå till slutspel. Så får jag kolla på lite hockey när jag kommer hem till Sverige. Deal?


Också vinstbilden dårå...
Vi hade Au Pair-möte förra söndagen och vi var och bowlade. Gissa vem som vann? Vet inte om ni ser det på bilden, men jag är den som fick 104 p på den vänstra skärmen. Skiter i om det är dåliga poäng, men jag vann. JAG VANN. Vet inte om det har hänt förut... Hatade bowling innan denna omgång. :)


Så! Nu har ni fått en hel drös med bilder. Vad tycks?
X


Kommentarer
Sofia

Grymt med massor av bilder åh du är så himla snygg!! Vilken babe som fotbollskillarna hade på förfesten ;) och massor av nya fina shoppingprylar som du kan styla med på stan i övik ;)



Kram kram

2011-11-29 @ 22:33:21
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0