Party Rockers


Förr-förra helgen var vi ut och dansade, jag och puman.


Helgen som var partade vi igen! Jag, Matilda, Linnea och Inna åkte till fotbollskillarna och förade, svenskar, tyskar, engelsmän och rumäner. Mattias, Robert (Ashton Kutcher), Billy, Neal, Martin och en till svensk kille som jag inte snappade upp namnet på. Det var kul tills vi åkte ut då vi hamnade på Sfuzzi och musiken var sämst. Älskar ju att dansa ute så hur besviken blir man inte när dom spelar lugna låtar och "let's twist again"? Bengan, vart var du en kväll som denna?


Kul kväll med kul folk iallafall! Älskar helgerna här borta och vill helst inte lämna dom.. Bara vardagen, hehe.. Matilda och jag har iallafall infört Starbucks-tisdag så ikväll blir det kaffe, eller någon av julsmakerna som kommit in. Mums!
X


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0