Lill-lördag

Vad sägs om att jag varit i USA i 10 jävla månader? Samtidigt som att det känns som att jag varit här i 1 månad skulle jag lika gärna kunnat ha varit här i 3 år typ. Mysko känsla alltså, som många andra gånger har jag svårt att förklara hela den här upplevelsen.

Igår var det onsdag och det är ju inte helt främmande att man går ut på en onsdag hemma i Sverige, men det verkar inte som att de riktigt hajat det här med Lill-lördag i staterna.
Vi var iallafall ut och käkade middag på Hard Rock, jag, Amanda, Sara och Linnea, för att sedan dra vidare till en bar och hänga lite. Dit kom även Mattias och Neal som spelar fotboll här. Sen gick vi vidare igen och dansade på ett annat ställe. Kul var det iallafall!




Kommentarer
Sofia

Ni får lära dem om lill-Lördag! :)

2011-11-11 @ 08:26:09
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0