I'm gonna miss you


Jag är så himla ivrig på att få flytta ur det här rummet nu, trots att jag trivs rätt bra här i min lilla vrå.
Jag vill liksom packa över till gästrummet och se över allt jag har samlat på mig. Och provpacka. Ska bli så jävla spännande. Kan gå hur som helst alltså..

Igår städade jag rummet och gick igenom en hel del av det jag samlat på mig och när jag var klar hade jag helt plötsligt 5 stycken påsar full med saker och skräp som skulle slängas. Det är otroligt vad mycket rat man samlar på sig under ett år.. Eller inte ens ett år.

Som sagt ska det bli skönt att få packa ur mig ur det här rummet och bo 3 veckor i gästrummet. Tror jag behöver den tiden på mig att få ihop packningen.. Känns bara väldigt konstigt att den nya Au Pairen kommer om en månad, EN MÅNAD?!, och tar över MITT RUM. Vad är det för stil liksom... (Kan bara tänka mig vad Amanda tänkte när jag kom och stampade in på, vad som då var, hennes rum.)
Snart är det inte mitt längre och det är sjukt egentligen att jag nu, inte bara ska lämna detta rum och hus, men hela det här livet.
Det är som att man tryckt på paus hemma och hoppat in i en bubbla som svävar uppe bland molnen, både i solsken och storm, och att man nu helt plötsligt ska spräcka den här bubblan och trycka på play igen. Typ så känns det, och då förstår ni kanske att det kommer kännas konstigt, men sig likt, när jag kommer hem igen till lilla kära Örnsköldsvik.

Förstår ni att jag är hemma om mindre än 2 månader? Waaah, jag är nervös, pirrig, förväntansfull, men mest av allt så ska det bli sååååå skönt att få ge mina kära föräldrar och vänner en stor bamsekram och bara få känna mig hemma igen. Det är värt mer än man tror.

Nääe, bilder lovade jag va?
X


Kommentarer
Sofia

Vi längtar efter dig!!

2011-11-29 @ 22:29:58
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0