Gavin DeGraaaaaaw

I tisdags, japp, förra tisdagen var jag, Matilda och Linn på kånsääär.
Gavin DeGraw med Carolina Liar och David Cook som förband. Hade ingen aning om vilka de förstnämnda av förbanden var och det är inte min typ av musik, men ni MÅSTE lyssna på deras Show me what I'm looking for för den var grym. Grymmast var den.
Sen har David Cook vunnit American Idol för ett par år sedan men han spelar inte heller min typ av musik. Eller jag gillade inte hans låtar rättare sagt. Svårt då man aldrig hört låtarna förut men..

Sen kom huvudnumret in på scenen och woooooow, vilket talang karln är. Han sitter verkligen inte bara ner vid sitt piano och spelar gladpop hela tiden utan han är uppe och dansar och spelar gitarr och hoppar på sitt piano under konserten och är en riktigt bra live-artist. Man vet ju hur det kan låta när vissa artister sjunger live och det inte låter riktigt lika fint som på skiva, men Gavin kan verkligen sjunga. Bible. Nöjd tjej efteråt vill jag lova!










X


Kommentarer
Sofia

Härligt att huvudnumret blev lyckat iaf!! Han är grym den där Gavin, mannen med hatten :)



Kram

2011-11-09 @ 22:00:51
URL: http://soufih.blogg.se/
Lisa

AVIS!!

2011-11-29 @ 23:34:14
URL: http://lisacollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0