Every goodbye makes the next hello closer


Idag lämnade jag av Amanda på flygplatsen och vi har haft det jätteroligt tillsammans dessa 2 veckor. Det har varit skönt att ha henne här och kommer bli tomt på dagarna nu framöver.
När jag åkte från flygplatsen blev jag lite sentimental och av någon anledning förknippar man för det mesta när man lämnar flygplatsen att man har lämnat någon eller något. Antingen en person som åker hem eller ett ställe som man kommit tillbaka ifrån. Eller så har man hämtat upp någon, men den personen ska alltid tillbaka och lämna igen..

Jag insåg även att nästa gång är min tur att lämna och det skrämmer mig. Jag har trott att jag varit redo, men det känns så otroligt konstigt att lämna hela det här livet bakom mig. Nu på senare tid har jag börjat trivas så mycket och jag har hittat tillbaka till gamla vänner och allt känns bara så bra. Mycket shopping har det blivit och den som säger att man inte blir lycklig av att shoppa ljuger.. Sen är materiella saker inte allt och tro mig, det vet jag, för lycka kommer inte bara med pengar. Jag har världens bästa vänner och familj också så jag är lycklig därför också. Men visst är det roligt med nya skor... och väskor.. och kläder.. hihi.

Nu är det fredag! Vad gör du ikväll? Party eller hemmakväll? Jag har hemmakväll/biokväll ikväll och imorgon blir det party!

One life - live it, love it!
X



Kommentarer
Sofia

Idag (lördag) blir det lugn kväll för mig. Götta, Ben & Jerrys glass och "så mycket bättre" på tv:n :) Har varit och kollat innebandy, tjejerna tog 2 poäng i matchen mot Umeå City, blev en spännande match det där :)



Kram kram

2011-11-12 @ 19:05:50
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0