Besviken


Besviken är jag. Så jävla besviken.

Idag var jag och tränade och var riktigt nöjd efter ett tufft pass. Åkte hem och duschade och blev så fruktansvärt sugen på choklad. Svensk choklad. Har inte varit på IKEA på typ ett halvår för att jag inte känner att jag behöver det, men just idag blev jag sugen på Marabou Choklad. Och Daim.
Jag åkte till IKEA och gick först och kollade på alla saker och ljus och tavlor och bestick och glas osv osv och blev så sugen på att skaffa eget och hade en riktigt bra känsla i kroppen. Bara njöt av att känna på lite svensk atmosfär.

Jahapp, då närmar jag mig food courten och bara känner hur det vattnas i munnen. Ser först att dom har gjort om hela delen och det första jag gör är ju att leta den där förbannade chokladen. Var är chokladen?! Hallå, vart är CHOKLADEN?
Ingenstans. Nej, just det. IKEA har tagit bort alla normala varor och bara infört IKEA's egna varor. Jag hade hört det lite löst sådär, men hade ingen aning om när detta skulle ske och det hade ju jag självklart glömt bort. Ingen jävla Daim fanns eller ingen Marabou Choklad. Bara IKEA's egna äckliga "choklad"...........................

Jamen det är ju helg iallafall!
X



Kommentarer
Sofia

Stackare!! Men det borde ju finnas en miljard andra goda chokladsorter i det landet du bor i? Där finns ju allt i hur många sorter och varianter som helst!



Kramar!!

2011-11-18 @ 21:32:55
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0