Sakta men säkert

Herregud vilket dåligt bloggande!
Har inte ens skrivit om vad jag och mamma gjorde när hon var här och jag har hundratals bilder som är tagna men bara ligger på sd-kortet i kameran.. Dåligt! Nu la jag iallafall in bilderna i datorn vilket är en början. Imorgon får det bli lite uppdatering!

Nu har jag nyss kommit in från en riktigt skön springtur! Ska hoppa in i duschen och sen gå och sova för imorgon ringer väckaren 06.30 för morgonprommis innan jobbet och gym..


Här får ni ett smakprov på vad vi gjorde i helgen, förövrigt en fantastisk helg med mina favoriter Värmland och Skåne måste tilläggas!



Nu blir det bingen,
X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0