One hand in the air for the big city

Fick en ledig timme nu mitt på dagen då lillen åkte iväg med mor sin till Kindergarden. Han börjar nämligen på en ny skola nästa termin så de skulle kolla läget där.

Sitter och kollar One Tree Hill för femtielfte gången men jag kan bara in låta bli. Det blir ju nästan bara bättre ju fler gånger man kollar på det.. Ska måla naglarna och sen kanske man borde börja packa. Åker ju som sagt till NYC imorgon och det känns sjukt!

Denna gång ska jag vara mitt i smeten och inte se Manhattan på såhär långt håll. Wehoo!


X


Kommentarer
Soufi

Ha det underbart i new york och ta massor av bilder!! Vill också åka dit nån gång!!



Kramar

2011-05-20 @ 08:08:37
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0