Happy girl in a happy world

Okej, vart börjar vi? Jo, min kära mor var ju här for, herregud, 2 veckor sen! Tiden flyger iväg när man har roligt. Hade det lite jobbigt dagen hon åkte hem igen och dagen efter, men sen gick det över ganska fort, dels för att jag bor i en fantastisk familj och dels för att jag har haft turen att träffa så himla fina vänner här borta. Fastän man klagar och längtar hem vissa stunder går det upp för mig ibland hur jäkla bra jag har här borta. Jag har möjligheten att göra så himla många roliga saker och det är jag väldigt tacksam över. Sen är det ju faktiskt tack vare mig som jag faktiskt sitter på andra sidan jordklotet. Kan iallafall säga att jag är lycklig av att få vara här!

Här kommer lite bilder från när jag och mamma var i Fort Worth och Stockyard plus en bild från när vi åkte förbi huset där tv-serien Dallas spelades in!

Stockyards!









Dallas-huset i Southfork


Next up; helgens sleep over!
X


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0