Music makes people come together


I torsdags åkte jag, Evelinn, Kira och Erlend på en spontankonsert i form av John Corbett.
De flesta känner nog till honom främst som skådespelare där han har varit med i filmer som "My big fat greek Wedding", "Raising Helen" och som Aidan i "Sex and the City"-serien + andra filmen.
Eller så känner man inte till honom överhuvudtaget.
Jag visste iallafall vem det var och fastän han och hans band inte direkt spelade min typ av musik, gjorde dem ett bra framträdande. Hade jag varit 40+ hade jag nog uppskattat det hela lite mer, men godkänt det får dem absolut! Fräsch för att vara nästan 50 är han ju också..! Tror min mamma hade gillat denna konsert!


Grannar! Finland, Sverige & Norge

Aidan...

Eller John Corbett som han faktiskt heter

Evelinn, Kira & Johanna


En mycket bra torsdagkväll var det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0