International House Of Pancakes


Brunchade på IHOP i förmiddags med Evelinn! Var faktiskt riktigt skönt att inte åka till gymmet direkt efter att jag droppat av lillen på skolan. Åkte hem, skypade med pappa, vek lite tvätt, la mig i soffan och bara slöade. Det rycker dock lite i benen just nu och eftersom att morgonen med lillkillen var påväg att förstöra min dag så kan det bli så att jag åker iväg till gymmet ändå bara för att komma iväg ikväll. Är sugen på att simma lite men vi får se.

Kom precis hem efter att ha hämtat den äldre killen från skolan och han kom med en riktig attityd så fort vi klev innan för dörren vilket resulterade i en time-out för hans del.
Responsen på det blev: Yes!! I have to do my homework anyway so that's perfect! Can I have a 10 minute time-out? 
Jag menar, vad fan?! Just nu vill jag bara lägga mig ner och gråta. Jag röt tillbaka och sa: No, I'll be there when your time-out is done. Punkt. Märks att han inte är van att få time-outs, han är mer van att få som han vill. Crappy beginning and crappy end of this stupid day..


Kommentarer
Soufi

Det är tur att alla dagar inte är lika pissiga som idag utan att det finns dagar då allt bara går som smort, glöm inte de underbara dagarna vännen :) Kramar!!

2011-03-28 @ 23:36:33
URL: http://soufih.blogg.se/
Johanna A

GUMMMAN jag vet PRECIS hur det kanns. Mina barn ar PRECIS lika dana!! Dom ar aldrig vanna med att fa en time out men nar jag ar hemma ar det TIME OUT som galler !!! men jag vet det tar pa krafterna. JOHANNNA JAG SKANAR DIG SA JAG DOR !!! ska foroska ringa dig imr love you

2011-03-29 @ 02:26:11
URL: http://nannyjohannaslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0