I'm you're biggest fan I'll follow you until you love me


Vilken stjärna alltså. Vilken jäkla superstar Lady Gaga är. Ett riktigt fame monster.
Svårbeskrivet hur konserten var. Alldeles, alldeles underbar skulle jag vilja påstå.
Hon framstår ju som en knäppskalle och inte helt frisk i huvudet när man ser henne på tv, i intervjuer och framför allt med den klädstil hon besitter, men tjejen är smart. Otroligt smart, för hon vet ju vad som funkar. Hennes upplägg fungerar ju och inte nog med att hon har gjort en mängd bra låtar, hon har ju en fantastisk röst också. Det kan ingen ta ifrån henne. Åhå vad jag öser beröm över the Lady nu, but she's worth it.

Ready for Double A C
 
Sara, jag och Evelinn spända över Gagagaga

Scissor Sisters öppnade

Woaaah, there she is!

Scenen

Just daaaaance

The queen

Hon kan inte bara sjunga och dansa utan även spela piano (och rocka loss på elgitarr)

AHHHH, monster!!

She's a monster

Ser ut som att vi satt en kilometer från scenen, vilket vi inte gjorde, men det är svårt att fånga avståndet på bild

Ooooh oooh oooooooooooh, caught in a bad romance

Dance dance dance

Gaga ohlala

Superstar

Lights

She was born that way



Ska försöka lägga upp någon video från konserten också, filmade till några favoritlåtar!

Min värdfamilj har varit i Austin i fyra dagar under pojkarnas Spring Break och de kom hem idag, så imorgon är det jobb för mig igen vilket betyder att jag borde pallra mig till sängen och sooooova. Ska bli, säger jag.
XX


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0