FbC Dallas Fireballs


Igår då... Var på gymmet 09.30 för att gå på ett av mina favoritpass, no limits circuit, där man verkligen svettas och känner att man jobbar (spinning är ett annat pass där man svettas som en gris, dock INTE ett av mina favoritpass, bevare mig väl..) men fy tusan vad jobbigt det var. Brukar tycka att det är riktigt roligt men jag kände mig orkeslös vissa stunder och var tvungen att byta till lättare hantlar efter halva passet. Har iofs varit igång hela veckan och gymmat så det kanske är dags för en vilodag snart. Men mitt andra favoritpass, kickbox, är idag så vi får se om vilan blir imorgon istället.. Efter det passet åkte jag iväg till ett Activity Center för att spela innebandy. Ja, du hörde rätt, innebandy! Det är inte på många ställen i USA där folk spelar innebandy, de flesta har inte ens en aning vad det överhuvudtaget är för något (de vet inte för att de inte bryr sig) men här i Dallas har några stolta innebandysjälar från Finland, som bor här, anordnat en träff en gång i veckan för de som vill ansluta. Riktigt roligt!

Dock känns det ju idag kan jag lova. Fast jag har mest ont i ryggen och armarna, så frågan är om den värken kommer från morgonpasset... Sen kämpade knäna hyfsat bra med joggingskor och nolagolv (ni från Övik vet vad jag talar om, ni ser ju på bilden, inget skyttisgolv där inte) så det är tur att det bara är en gång i veckan.





Idag är det cluster meeting (Au Pair-möte) så vi ska åka på Studio Movie Grill som är en biograf där man samtidigt kan äta mat, så det blir lunch och bio i ett! Filmen blir Limitless med snyggingen Bradley Cooper så jag klagar inte.
X


Kommentarer
Soufi

Men kuuuul att du har hittat några att lira innebandy med. Du får bjuda dit några snygga amerikanare också så kommer sporten bli stor i Dallas :)

2011-03-28 @ 08:36:23
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0