Take my hand, let's just dance, watch my feet, follow me

The road toward a dream can be filled with challenges. It is easy to get discouraged along the way. Just remember, that overcoming a difficult journey will only add to the satisfaction of achieving a dream.
I believe in you and your ability to succeed.

Kom igen nu Johanna, ryck upp dig för fan. Det här går ju inte. Sitta och tycka synd om dig själv bara för att det är lite jobbigt. Nu tar vi det här till något positivt och var glad över allt det roliga du får vara med om. 

Få se nu, vad är egentligen bättre... Att ha en dålig dag här i staterna då man bara kan åka på target eller forever21 eller victoria's secret och tröstshoppa lite, eller att ha en dålig dag hemma i Ö-vik där mamma och pappa finns och man bara kan få en kram när man som helst vill och bara krypa upp i soffan med en filt och en kopp te framför sporten (gud vad jag saknar sporten 22.03 på tvåan, är den fortfarande kvar samma tid?) eller varför inte Solsidan eller söndagsfilmen på fyran? Ja, ni ser ju själv. What a mess! Lycka kan inte riktigt köpas för pengar alla gånger..
Just nu tycker jag faktiskt synd om mig själv. Och jag vill göra det en liten stund. Sen kan jag rycka upp mig. Och nu började jag gråta också..

Tror jag ska gå och lägga mig nu, klockan slår 21.00 om bara ett par minuter, för att förhoppningsvis vakna upp med ett bättre humör imorgon. Jag tror på det.

Sov gott ni fina, vill bara säga att jag saknar er där hemma otroligt mycket. Ibland tänker jag på det mer, ibland mindre. Idag otroligt mycket. Hoppas ni tänker på mig lite nu och då också. Fastän jag är här borta finns jag alltid där med er.
XX


Kommentarer
Soufi

Alla har vi dåliga dagar ibland och det får man ha. Man dår tycka synd om sig själv de dagarna och man får gråta hur mycket man vill. Som regel brukar det gå över och en natts sömn brukar göra susen, hoppas du mår bättre nu och att du får en fin dag. Carpe diem! Kram och självklart tänker vi på dig där borta, du är ju alltid med oss ;)

2011-03-29 @ 07:38:29
URL: http://soufih.blogg.se/
Soufi

Ett tips förresten! Titta på solsidan på tv 4 play, då kommer du garanterat dra på smilbanden iaf :)

2011-03-29 @ 07:40:59
URL: http://soufih.blogg.se/
verra

kärlek till dig min fina!! <3

2011-03-29 @ 09:59:56
Storasyster

Men lilla du!



Det ordnar sig ska du se! Alla har dåliga dagar, och det ibland känns det bara kasst, utan anledning, men kom ihåg att det går över!

När inte träning hjälper så brukar choklad eller Ben & Jerry's göra det! :)

Och så j-vla bra är inte Ö-vik! :)



Förresten, jag kanske flyttar till Sthlm till hösten (ska bara hitta någonstans att bo), så när du kommer hem sedan så får du hälsa på!

Tänker på dig här borta, kommer snart och hälsar på och då kan du få en massa kramar! Snart kommer ju mamma över också, så håll ut!



Ha det bra så länge! Kram!

2011-03-29 @ 16:29:37
Emely

Johanna alla har vi dåliga dagar, och vissa längtar man hem mera än andra. Vet precis hur det känns! Om nån vecka så kan vi stötta varandra!

Stå på dej tills dess!

Kram

2011-03-29 @ 18:56:31
URL: http://emelykullman.blogg.se/
Ccamilla

Jag känner igen det där Johanna, men jag kan bara säga att när man varit hemma i typ en vecka har man fått nog och vill åka iväg igen (Här sitter jag och ser över möjligheter) Du är grym som vågar ge dig på ngt som många aldrig, ALDRIG skulle tordas.



Sen angånde söndagsfilmen.. svensk tv har förfallit totalt, och solsidan går inte längre. Nämnde jag att regnet piskar ner utanför fönstret?

Jag skulle behöva lite tröstshopping...



Många Kramar från Camilla!

2011-04-07 @ 13:49:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0