On step forward and two steps back

Så känner jag inför att åka tillbaka till Dallas imorgon.
Har haft det underbart här i Chicago och jag och Evelinn har haft det så mysigt med "egen" lägenhet och allt, och det känns lite motigt att åka tillbaka imorgon och börja jobba på måndag.
Men nu ser vi framåt och kommer ha en riktigt rolig tid i Dallas. Snart börjar jag till och med räkna neråt och har redan börjat tänka på vad jag ska hitta på när jag kommer tillbaka till Sverige. För det gör jag, vill jag lova.

Igår var vi på en hop on hop off-buss och fick se allt man behöver se i Chicago!
Här har vi utsikt från the Navy Pier

Utsikt från Willis Tower


Nu blir det mat!
X


Kommentarer
Soufi

Torshallen längtar efter dig!! :)

2011-06-26 @ 21:18:54
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0