Kortvecka

Här händer det inte alltför mycket, mer än det att det bara blir varmare och varmare. Det är skönt till en viss grad, men när man har en svart bil med svarta skinnsäten som står ute i solen (det finns ingen skugga) är det inte så jäkla skönt när man måste köra värsta tiden på dagen. Runt 3-4 på eftemiddagen börjar det bli som hetast och tror det toppar runt 5. Nä, vid dom tillfällena har jag fasiken rätt att klaga. Bränns ju när man sätter sig..

I övrigt har jag haft kortvecka den här veckan då det var Memorial Day här i USA där man hedrar dom som har dött i krig. Det är en röd dag och alla var lediga vilket även jag fick vara. Inte dåligt att vara ledig en måndag, men det har känts som att denna vecka varit dubbelt så lång. Skönt med fredag imorgon iallafall! DÅ ska jag njuta av min sista lediga förmiddag för imorgon går pojkarna på sommarlov... Yay....

Och förresten! Har jag sagt att min syster ska komma hit? Iallafall så kommer hon hit redan nästa vecka och det ska bli sjukt kul att få träffa henne igen! Hon kommer på torsdagkväll och stannar över helgen sen åker hon vidare till Chicago för att göra en roadtrip mot New York! Det får mig att tänka på att jag åker till Minneapolis om bara lite drygt 2 veckor. Yay!!

Syster & jag!



Nu ska jag ta en dusch och lägga mig i sängen för att kolla på basketfinal, match 2:7. Go Mavs!!!
X


Kommentarer
Soufi

Innebär det att du skall vara med grabbarna varje dag under hela sommarlovet? Hoppas det finns mycket att aktivera sig med där borta :) låter ju väldigt jobbigt att ha det varmt ;)



Kram

2011-06-03 @ 07:50:04
URL: http://soufih.blogg.se/
Soufi

Försäsongen är igång förresten, men jag vilar ordentligt denna säsongen och agerar fotograf/intervjuare istället, typ klubbens journalist :)

2011-06-03 @ 18:56:26
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0