hej hej hemskt mycket hej

Hej, jag heter Johanna och är Au Pair i Texas. Minns ni mig?

Nu är det långt mellan mina blogginlägg, men det är dels för att jag inte har så mycket att skriva om och dels för att jag försöker ta vara på den fantastiska tid jag får spendera med mina värdbarn från 08.00-19.00 om dagarna...............  
Nä, nu är jag inne i en längta-hem-period och jag blir avis på alla rosépremiärer och parkhäng och allt vad det innebär med svensk sommar. Hör att ni har +30 hemma?!

Som tur är har jag syrran här så min hemlängtan försvinner lite! Idag ska vi göra manikyr och shoppa lite vilket ska bli underbart!

Nästa vecka åker vi till Minnapolis och sen drar jag vidare till Chicago med Evelinn i 5 dagar och ska njuuuuta som bara den av semester!!


X




Kommentarer
Johanna

Hmm nja kommer inte rikigt ihåg dig... eller joo juste vi ska åka till L.A snart :DDDDDDDD



LOVE YOU BABE

2011-06-12 @ 03:42:02
URL: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/
Soufi

Men hej Johanna, det var ett tag sen! Jag har saknat dig!! :) Förstår att du har hemlängtan när vi har haft den bästa tiden på året här hemma i några dagar. Men du har även en härlig tid borta hos dig som många av oss ALDRIG kommer att få uppleva. Resor, nya erfarenheter och uppskattning av Sverige och Övik ;) Kramar!!

2011-06-12 @ 23:09:01
URL: http://soufih.blogg.se/
Nina

Nu va det dåligt med uppdatering tycker jag ;)

2011-06-22 @ 09:30:04
URL: http://stuck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0