Back in business

Nu är jag tillbaka "hemma" i Dallas och fastän det kändes jobbigt att lämna lägenheten och Chicago tidigare, kändes det faktiskt skönt att komma tillbaka hem. Det är väl så det sägs, borta bra men hemma bäst. Så då förstår ni kanske vad jag längtar ännu mer till.

Iallafall har jag haft en fantastisk semester och har tagit oändligt många bilder som inom snar framtid kommer upp här på bloggen. Förhoppningsvis ikväll, kanske imorgon.
Nu ser jag fram emot en rolig tid här i Dallas och vi ska göra sommaren riktigt bra!

Nu kommer Skåne hit och vi ska göra Frisco/Plano osäkert!

Måste tillägga att jag saknar mina vänner där hemma ofantligt mycket. Fastän jag ibland är dålig på att höra av mig, tänker jag på er var dag som går. Glöm aldrig det.




Off we go!
X


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0