Tuesday 07/12/11

Längtar till helgen. Har börjat ledsna lite på jobbet då jag tar hand om pojkarna, för tillfället, tolv timmar om dagen. Det är verkligen vakna, jobba, träna, sova som gäller för mig nu. Låter inte så jätteroligt kanske, så det är inte så konstigt att jag längtar till helgerna nu för tiden. Längtar också tills de börjar skolan igen, för då kommer man in i bättre rutiner. Sen måste jag börja plugga till hösten också så då kommer det blir bättre. Kul med något nytt och en ny utmaning.

Är också sugen på att gå på konsert igen.
Britney Spears är här i Dallas ikväll men det var aldrig något alternativ eftersom att hon sjunger mindre än 50% av hennes konserter och vill jag se någon sjunga playback kan jag lika gärna kolla youtube. Säger bara Lady Gaga, hon kan verkligen sjunga.
Annars kommer Kings of Leon hit dagen innan jag åker till LA och Maroon 5 hit i slutet på September.
Jag och Mattan hoppas på att Beyonce kommer hit innan jag åker hem! Då jäklar ska vi dit!

Nu slutar jag om ett par minuter, pojkarna är hos grannarna så jag får lite ensamtid. Ska gå och byta om till träningskläder och åka på gymmet så fort jag får sluta. Låååång dag idag så det blir träna sen sova.. Sen upp igen.. sen jobb igen.. Men imorgonkväll ska vi fira lite här i huset, skriver mer om det imorgon.
Hoppas ni njuter av den svenska sommaren och ev. semester där hemma. Ta vara på det.
X


Kommentarer
mange

vi saknar dig på sandviken. PG hälsar

mange,anna-lena,andreas,simon,anna,sofia

2011-07-16 @ 14:27:39
Johanna

Åh, jag saknar er också! Njut så mycket det bara går och nästa år är jag tillbaka och då vill jag se alla småttingar, som inte är så små längre, ute på ön. Och behöver ni barnvakt någon gång hör ni bara av er! Hälsa från mig. :)

2011-07-18 @ 05:34:19
URL: http://oneyeartexas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0