Ryska posten..

..nej, det var visst svenska posten!

Igår kom det gröna kuverten i brevlådan till mig vilket alltid är lika uppskattat!
Är inte bortskämd med det vill jag hinta.. ;)

Fick 2 kg tidningar och lite godis som en tidig födelsedagspresent av mor min. Hon gjorde mitt konto lite gladare också, vilket är ännu mer uppskattat. Kommer befinna mig i Los Angeles när jag fyller 21 år så det får bli min egna present till mig själv. Ska skämma bort mig själv med något dyrt och fint när jag väl är där men vad det är får vi se när jag kommer tillbaka hem.
Nu har vi besök av grannpojkarna och då ska jag passa på att styrketräna lite.
Hoppas ni har en fin dag!

X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0