Please, do this for me

Jag måste bara be er om en tjänst.

Gå in på den här länken: http://mariaartmans.blogg.se/2011/june/
Sen läser ni andra inlägget på sidan, "Alla är inte gjorda för detta". Snälla, gör det.
Hon beskriver hur hon känner ang. sitt Au Pair-år men skulle lika gärna kunna ha skrivit om mig i det där inlägget. Hon beskriver det. Det är så jag känner, det är inte hemlängtan utan mer det att det här kanske inte var för mig. Det är inte det att jag mår dåligt och vill hem, för jag har det bra och jag har en bra värdfamilj.
Det enda jag vet är att jag är klar med Au pairandet efter det här året. Men jag ska vara här året ut, ingen tvekan.
Och ja, jag ska njuta av allt jag får uppleva, men det är lättare för er att säga det till mig som sitter där hemma än för mig att ta in det som har för mycket annat som snurrar runt uppe i mitt huvud.

Snälla, läs det där inlägget så har ni nog lättare att förstå, för jag har inte riktigt förstått varför jag inte njuter av det här livet hela tiden, som många andra gör, men när jag läste det där inlägget gick det bara upp för mig hur det stod till. Jag har inte kunnat förklara det rättvist, men hon gör det.


Kram på er ni fina! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0