Harry Potter och Hawaii-festen

Nej, det är inte namnet på nästa Harry Potter-film. Det är slut nu, och det var ett fantastiskt avslut på en fantastisk film. Mer säger jag inte för er som inte har sett den. Riktigt bra och efter halva filmen fick jag lite smått ångest då jag intsåg att det inte kommer några fler filmer. Jag som inte ens hade sett nummer 6? Kanske ska göra en uppföljare ändå.. Harry Potter och Hawaii-festen. Vad tror ni om det?

Nä, hawaii-festen är ju något helt annat och som jag nämnde i mitt förra inlägg så blev jag ju inbjuden till Evelinn's värdfamilj på lite grill/poolparty i eftermiddags. Sjukt gott med grillat och jag längtar redan tills nästa sommar för då blir det grillning hela sommarn tror jag. Ätit grillat 2 (!) ggr den här sommaren vilket aldrig hänt tidigare tror jag, grillning ÄR ju sommar. Skärpning!

Såhär såg det iallafall ut;




Ja, ni ser ju... Mums!



Kul att se Keira igen också, hon åker hem till Finland nästa måndag då hon är klar med sitt år här..




Fantastiskt kul och jag är tacksam över mina vänner. Love to youuu!
X


Kommentarer
Soufi

Fina hawaii JP!! Verkar vara ett roligt party med mat och pynt som passar perfekt för temat. Temafester är bäst det :) Maten såg ju svingod ut också, avis!! Grillat är i alla fall bland det absolut godaste som finns, mumma!!



Aloha girl!!

2011-07-25 @ 20:38:32
URL: http://soufih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0