Garderob 6 månader senare

Okej, jag tror det alltid varit så och kommer alltid vara så att oavsett hur mycket eller lite kläder man har i sin garderob, känns det som att man inte har något att ta på sig varje gång man kikar in där.
Iallafall känns det så för mig, och jag tycker att jag inte har shoppat så mycket alls under mina 6 månader här, men jag vet inte om bilderna säger annat... Varning för känsliga läsare (Mamma & Pappa)

Såhär såg min garderob ut när jag hade packat upp min resväska:


Såhär ser min garderob ut idag...


Känner ni likadant? Det är ju så billigt här också, kan inte hjälpa't.. ;)
X


Kommentarer
Soufi

Herreguuuud vilken skillnad!! Hahaha, tänk efter ytterligare 6 månader, frågan är om du får med dig allt hem ;) Känner PRECIS som du, det spelar ingen roll hur mycket kläder man har. Man har ändå ALDRIG nåt att ha på sig konstigt nog.



Kramar!!

2011-07-25 @ 20:34:16
URL: http://soufih.blogg.se/
Evelinn

ahahah va roligt det ser ut!

2011-07-28 @ 20:42:40
URL: http://evelinniusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0