Chicago, Illinois

Här kommer äntligen en bildbomb från Chicago!

Nedan får ni bland annat se; Lake Michigan, Famous stuffed Pizza, Trump Tower, Floden, utsikt från lägenheten, fontän i stoooora Macy's, bönan, amerikas näst största byggnad, Navy Pier, utsikt från Willis Tower som är högst i världen, Evelinns trevliga kompisar Evelina & Annie och lite balkongmys. Enjoy!































Sådärja, då har jag det ur världen. Tycker ni är lite dålig på att kommentera, ni som läser förresten! Släng gärna in en kommentar efter ni läst. Bara om ni vill förstås, vilket ni uppenbarligen inte vill, haha..

Nu blir det lunch här i huset!
X


Kommentarer
Soufi

Jag vill, jag vill!!! :) ni såg ut att ha haft en härlig tid där. Det är kul att se dina bilder för man får se massor av olika ställen i USA som man aldrig i hela sitt liv kommer att se. 5 av 5 toastar!! Kram

2011-07-07 @ 20:48:19
URL: http://soufih.blogg.se/
Broder

Finfin blogg syster : ) Varenda inlägg är högkvalitativ läsning och bilderna är ju också fantastiska! : ) Tänker en skype asap om lite drygt en vecka skulle passa bra!? Lev gott och må väl



/Jocke

2011-07-07 @ 21:26:01
Nicole Galvez

åååh fina bilder du har, du anar inte hur avis jag är :)))))))

2011-07-07 @ 22:16:53
URL: http://nicolegalvez.devote.se
Petra

Vad fin du är och vad fina bilder du lägger upp!!! Saknar dig.

2011-07-08 @ 00:45:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0