Being friends with you has added a bright spot to my life

Måste bara lägga till en kommentar från mitt förra inlägg, och det är på vad hon har skrivit i sitt inlägg som jag länkade ang. att hon inte har hittat riktiga, äkta vänner där hon bor, men jag har verkligen gjort det. Jag älskar mina vänner som jag har där hemma, men jag har även funnit två fantastiska tjejer, hade inte kunnat hitta bättre, som verkligen gör mitt år här borta. Jag har fått det bästa helt enkelt.
Evelinn Forslund & Matilda Arvell, tack till er galningar som gör min vardag och fest här borta!

<3


Kärlek!


Kommentarer
Evelinn

aaaaw! du skrev inte så bra för att jag nämnde det nu då? ;) hihi äsch, det gör inget isf för jag tycker om dig med!! :D <3

2011-07-22 @ 19:22:49
URL: http://evelinniusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Persson

Courage Faith Strenght Hope Love

RSS 2.0